29.9.15

Pallassos als hospitals / Payasos en los hospitales / Palhaços nos hospitais

El proper cap de setmana, 3 i 4 d'octubre, se celebra a Catalunya UN DIA DE NASSOS: un esdeveniment solidari dels Pallapupas, que porten l'alegria als hospitals. Doneu-los suport en aquesta feina importantíssima que fan! [compreu les entrades a www.pallapupas.org]

El próximo fin de semana, 3 y 4 de octubre, se celebra en Cataluña UN DÍA DE NARICES: un acontecimiento solidario de los Pallapupas, que llevan la alegría a los hospitales. ¡Dadles apoyo en esta labor importantísima que hacen! [comprad las entradas en www.pallapupas.org]

No próximo fim de semana, 3 e 4 de Outubro, celebra-se na Catalunha UM DIA DE NARIZES: um acontecimento solidário dos Pallapupas, que levam a alegria aos hospitais. Dêem-lhes apoio neste trabalho importantíssimo que fazem! [comprem as entradas em www.pallapupas.org]


2 comentaris:

  1. una iniciativa preciosa
    Ptns

    ResponElimina
  2. Hola Mama Recicla, estic aquí al teu blog mirant idees per fer tallers de reciclatge amb els meus alumnes, i he topat amb aquesta publicació.
    Només dir-te, saps que les fotos les vaig fer jo? vaig estar una temporadeta treballant a Pallapupas. Quina època més maques!
    Només volia fer-te saber que, a part que m'encanta el teu blog, m'ha agradat molt retrobar-me amb aquesta publicació.
    Una forta abraçada i gràcies!

    ResponElimina